оригиналния радиатор е с медни тръби, проблем няма, ако си мислиш че етилен гликола е киселина - не е
Известие
Collapse
No announcement yet.
Смяна на антифриз
Collapse
X
-
Нещо започваш да се кълчиш.
Веднъж казваш, че етилен гликола бил неподходящ за алуминий и за това казваш, че не трябва да се слага такъв, сега започваш да говориш за киселина.
Всеки антифриз във времето образува киселина, дори и пропилен гликола. Точно за това трябва да се сменя реално.
Или директно ще ти го кажа - подвеждаш аудиторията, че етилен гликола не е подходящ за алуминиеви изделия.
Ако беше така, то нямаше от завода да наливат етилен гликол първоначално. Особено на коли, където целия двигател е от алуминий. Не говорим само за някакви си радиаторчета само.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Първоначално публикувано от BO Покажи съобщениеНещо започваш да се кълчиш.
Веднъж казваш, че етилен гликола бил неподходящ за алуминий и за това казваш, че не трябва да се слага такъв, сега започваш да говориш за киселина.
Всеки антифриз във времето образува киселина, дори и пропилен гликола. Точно за това трябва да се сменя реално.
Или директно ще ти го кажа - подвеждаш аудиторията, че етилен гликола не е подходящ за алуминиеви изделия.
Ако беше така, то нямаше от завода да наливат етилен гликол първоначално. Особено на коли, където целия двигател е от алуминий. Не говорим само за някакви си радиаторчета само.
Снабди се със сертификати от различни производители и прочети.
Антифризи с пропилен гликол са по-качествени и осигуряват пробег до100 000 км.
Ако твърдиш обратното ( което се опитваш да докажеш) въобще не си в час с тази материя.
За да ме разбереш ти го казвам просто- антифриз с пропилен гликол е препоръчителен и по-качествен.
Това е отговора на тематаLast edited by lordliness; d.m.y г., 10:10.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Дай да не намесваме кой колко бил информиран, ОК?
В същата логика мога да те пратя да се информираш малко и ти.
Има доста повече причини производителите да слагат етилен гликол базирани антифризи, вместо пропиленови.
Ма карай.
Аз ще си карам с етилен гликол антифриз и ще го сменям на 160к, както ми препоръчва производителя.
Пък ти карай с тия твоите хай-тек пропиленови антифризи и ги сменяй на по 100к. Явно са уникални.
И точно удебеленото, което си направил не е така. Ма ти знаеш по-добре от всички производители на автомобили. Ти си по-информиран от тях, вземи им пиши, че си прецакват колите още от завода, защото информацията явно не им е достатъчна.Last edited by BO; d.m.y г., 12:22.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Първоначално публикувано от BO Покажи съобщениеДай да не намесваме кой колко бил информиран, ОК?
В същата логика мога да те пратя да се информираш малко и ти.
Има доста повече причини производителите да слагат етилен гликол базирани антифризи, вместо пропиленови.
Ма карай.
Аз ще си карам с етилен гликол антифриз и ще го сменям на 160к, както ми препоръчва производителя.
Пък ти карай с тия твоите хай-тек пропиленови антифризи и ги сменяй на по 100к. Явно са уникални.
Не ме интересува с какво караш и кога го сменяш.
Но благодаря, че ме информира.
Етиленгликолът действа корозиращо върху металите, когато инхибиторите идат на кино.
Ако се опитваш да докажеш, че етиленгликола е много по-добър- не е, най малкото не е екологичен.Last edited by lordliness; d.m.y г., 12:47.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеЕтиленгликолът действа корозиращо върху металите, когато инхибиторите идат на кино.
Ама страхотна логика.
Май ти е малко информацията ми се струва. Да те пращам ли да се информираш или сам ще го направиш?A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Първоначално публикувано от BO Покажи съобщениеАха. А пропилен гликола не действа корозиращо върху металите, когато му отидат инхибаторите да гледат междузвездни воини.
Ама страхотна логика.
Май ти е малко информацията ми се струва. Да те пращам ли да се информираш или сам ще го направиш?
От всичко, което изписа не видях да си посочил нито едно преимущество в полза на етиленгликола, дето толкова си го харесваш.
Не желая повече да водя безсмислен спор с некомпетентни хора.Last edited by lordliness; d.m.y г., 13:55.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Пак да те подтикна. Дай да не се квалифицираме, ОК.
Просто поднасяш невярна информация. Стой си с нея и това е. Лошо няма. Просто не подвеждай аудиторията, че разбираш ли етилен гликола не ставал за цветни метали.
Просто те съветвам да се обърнеш към всички производители и да им кажеш, че и те нищо не разбират. И може и тях да ги квалифицираш. Гледам си силен в това.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Първоначално публикувано от BO Покажи съобщениеПак да те подтикна. Дай да не се квалифицираме, ОК.
Просто поднасяш невярна информация. Стой си с нея и това е. Лошо няма. Просто не подвеждай аудиторията, че разбираш ли етилен гликола не ставал за цветни метали.
Просто те съветвам да се обърнеш към всички производители и да им кажеш, че и те нищо не разбират. И може и тях да ги квалифицираш. Гледам си силен в това.Отрицателно качество на етиленгликоловите смеси е корозионното им действи върху металите.Това налага прибавянето на антикорозионни присадки - алкални фосфати.Last edited by Alex_26; d.m.y г., 19:31.
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеЕтиленгликолът особено обича цинка, ... ма той не е цветен метал. Нали ВО?Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+
Comment
-
Първоначално публикувано от radiboy Покажи съобщениеКой кого обича изобщо не ме интересува,при положение,че карам 18 годишна каляска!Утре слагам 90 левов радиатор,доливам едно кво да е,и пълна газ!
Comment
Comment